Új marketingfogás a láthatáron: a lassúság értéke

2016. július 29. 14:44 - Detti Szokoli

Az 1990-es évek végétől Magyarországon is egyre nagyobb szerepet kapott a hírverseny. Legyél gyorsabb, legyél ott, előbb tudd, mint mások. Ez a szemlélet pedig természetesen az üzleti életbe is beszivárgott, így a marketingkommunikációs szakma fejlődését is meghatározta. A 2000-es évek elején még…

Tovább
Szólj hozzá!

Az 5 legfontosabb dolog, amihez egy mai marketingesnek értenie kell

2016. július 24. 11:49 - evaszlfk

...persze csak, ha sikeresen akar dolgozni!

Ez egyik mindjárt rögtön az, hogy ilyen olvasóhajhász címeket kell írnia, hogy rákattintsanak a hirdetésére, blogjára, cikkére, levelére. De ne szaladjunk annyira előre. Arról van szó, hogy a marketing nem is olyan idős világa megváltozik. Bocsánat, nem. Folyamatosan változik. Amit tavaly tettél,…

Tovább
Szólj hozzá!